Ja då var sista sommarmånaden slut ( jag hoppas på bra väder i september också). Det har varit den bästa månaden så här långt detta år. Äntligen blev det sommar och jag blev lite ledig frå sommarjobbet. Så då hann jag med mycket. London var det absolut bästa och att få fira min födelsedag där. Men jsg hann också med det här:
 
  • Firade min födelsedag med släkten en dag när jag hade kommit hem från London.
  • Jobbade det sista för sommaren, ca 6 strödagar.
  • Var till havet en sommarkväll med Niclas, Isabelle och Linnea.
  • Blev bjuden på en sen födelsedagsfika i efterskott av Josefin.
  • Var tvungen att ta ett jobbigt beslut om framtiden.
  • Badat i Niclas batunna.
  • Tagit ett dopp med Frida, Linnea, Niclas, Isabelle och Emil,
  • Haft en dag vid havet och spelat minigolf med Niclas.
  • Haft kräftskiva.
  • Haft min första körlektion och övningskört mycket.
  • Gjort en roadtrip med Niclas (och pappa) till vår sommarstuga.
  • Hälsat på farmor och mormor.
  • Haft någon/några sommarkvällar hos Niclas på landet.
  • Haft en sista middag med gänget (utom Linnea) innan hösten.
  • Flyttat för första gången.
  • Börjat på folkhögskola.
  • Varit på torgfest med Niclas.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0