Idag har jag varit hemma och försökt packa. Det skulle jag ha gjort igår också men det slutade med att jag fick hoppa in på jobbet och jobba från 12-21. Så den dagen försvann och jag fick faktiskt frågan om att jobba idag också men kände att det inte riktigt passade (även om det inte hade varit fel med pengar...). 
 
Hur som helst har jag också suttit lite på balkongen idag. Det gäller att njuuta nu innan mitt nya liv börjar och hösten är här... Jag var ner och handlade lite saker till en sallad till lunch och blandade ihop det med lite saker som fanns hemma. Så det blev en sallad gjord på färska champinjoner, tomat, kräftstjärtar, majs, fetaost, bördkrutonger och currysressing. Med andra ord skippade jag pastan.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0