3/8-15
 
Dag 2 i London (första hela dagen) var min födelsedag. Den började med en god frukost (just då kom solen fram) och sen fortsatte den på stan. Jag följde med Niclas och Filip i gitarrbuttiker (verkligen det ultimata att göra på min födelsedag ;) och sen vandrde vi vidare till "Piccadilly Circus" och längs "Regent Street". Jag hittade mitt älskade Ted Baker men handlade inget. Men kläderna där inne var magiska. Dessutom var vi in på den största leksaksaffären - "Hamleys". Det var helt hysteriskt där inne...
 
Efter Regent Street mötte vi upp de andra på Oxfordstreet där vi tillsammans besökte Disneybutiken och Victoria Secret på "Bond Street". Men där handlade jag inte heller någonting. Det var mest kul att se butiken. 
 
 // Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0