I London fick jag ett sms. I det stod det att jag hade kommit in på Beckmans kvällsskola ändå (var första reserv förrut). Jag har drömt om det beskedet (att komma in på Beckmans) så längde men eftersom jag ställt in mig att gå på folkhögskola först (har planerat allt) blev det jobbigt. Jag har alltid sagt att jag är  dum om jag tackar nej till Beckmans.. Men är jag verkligen redo för det?
 
Om jag fick välja skulle jag vilja ta Beckmans efter ett år på folkhögskola men tänk om det här är den enda chansen jag får till att gå på Beckmans? Jag är så förvirrad som man kan bli just nu... 
 
Hur ska jag göra? Jag vet inte vem jag ska lyssna på och jag vet inte vilken del av mig själv jag ska lyssna på. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0