Idag har varit en riktigt trist dag. Inspirationen var som bortblåst igen, regnet öste ner så det var otroligt halt ute, grått, ingen lärare och lite elever. Så ja där fanns ju ingen julkänsla. Dessutom ringde jobbet och behövde folk. När jag behöver gå på lov nu och tro det eller ej komma bort från det här stället och konstlokalerna (jag kommer väl antagligen ta tillbaka det där när jag slutar om ett halvår. Haha). Dock skulle jag inte vilja behöva jobba hela lovet... 
 
Ja jag är inte den gladaste människan just nu. Lite snö skulle nog hjälpa men jag har förstått att det inte kommer bli någon vit jul.  Hur som helst har jag i alla fall tagit tillfället i akt och tryckt det sista kuddfodralet i screentrycket medans jag hade chansen. Sen efter middagen har vi sett på Mysteriet på Greveholm igen. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0