Idag har jag varit över till Niclas och gått ut med hundarna, fikat och kokat chokladfudge. Det är det närmsta jag kommer julbak. Haha. Sen nu på kvällen har vi som vanligt tjuvstartat på julmaten med jansson, skinkmacka och ägghalvor till middag. Så det blev en liten minijulafton med lite lottskrapning (jag var så nära att vinna en miljon...haha) och nu blir det uppersittarkväll. Fast jag kommer inte kunna vara uppe hela kvällen.
 
Sen fick jag en julhälsning från Frankrike. Eller både Niclas och jag närmare bestämt. Det stod såklart på franska och att Frankrike saknar mig. Jag hälsar tillbaka att jag saknar Frankrike otroligt mycket också och tackar fina Markus som skickade denna fina julhälsning.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0