TIGER - 40 kr
 
Detta otroligt cooliga och drömiga headset sprang jag på av en slump på TGR. Jag som lägligt nog hade tänkt införskaffat ett nytt. Jag tycker att det är bra praktiskt att man kan dra ihop det och bra snyggt också. Det fanns även i silver och svart. Det är nästan så att jag vill gå tillbaka och köpa ett silvrigt också. Dock ska jag vänta och se hur nöjd jag är i och med att priset nästan var för bra för att vara sant (ynka 40 kr!). Jag menar om det inte skulle vara något hållbart. Ljudkvalitén tycker jag inte att det var något fel på. Den funkar för mig i alla fall.
 
Så vill du ha ett julklappstips till vem som helst är dessa ett riktigt bra tips!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0