Idag vill jag önska er som läser denna blogg och mina vänner en glad alla hjärtans dag. Men sen vill jag också säga att jag hoppas inte folk tar denna dag på för stort allvar. Det kan leda till besvikelse. Förrut gjorde jag det men nu har jag taggat ner och Niclas och jag har kommit övverens om att ha inte hålla på och köpa massa saker till varandra. Det är roligare att bli överraskad en annan dag i så fall. 
 
Sen får vi inte heller glömma att det här egentligen är handlarnas dag och att det finns att köpa rosor överallt sätter en enrom press på oss alla. Jag tycker bara att vi ska ta hand om varandra och ha det extra mysigt  med något gott att äta. Det behöver inte konsumeras så mycket för det.
 
Vad säger ni om alla hjärtans dag? 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0