Jag såg melodifestivalen igår och tänkte berätta lite om vad jag tyckte om deltävlingen:
 
Jag gillade denna deltävling i sin helhet bättre än förra veckan. Jag hade faktiskt 2/3 låtar som jag gillade. Den första var Magnus Calrsson och den andra var Linus Svenning. Jag gillade inte Linus förra året men hans låt i år var fin och bra. Samir och Viktors titel kan ju diskuteras lite (musiken och deras röster gick inte ihop så bra heller) men jag gillar ändå att det var fart i låten och att den var så glad (även om den lät som deras sommarplåga från i somras).
 
Mariettes låt tyckte jag var hyfsad men det är ingen vinnarlåt i mina öron ( som det låter på många).
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0