En av de skolor som jag sökte till var kända Beckmans. Den stora drömmen har alltid vara att en gång få gå där. Jag kom som väntat inte in (det ska vara otroligt svårt). Men här om dagen fick jag ett mail om att jag var 1:a reserv (!) till kvällskolan. Någon dag senare fick jag dock beskedet att jag inte kom in. Men det var med lättnad dä jag ändå kände att det nog passar mig bättre att gå på den folkhögskola (efter att ha funderat ett tag) som jag har kommit in på innan jag ev skulle gå på Beckmans. Men visst var det också väldigt synd ändå när man var så nära...
 
Här är över ser ni första uppgiften utav arbetsproverna. Den handlade om att man skulle välja ett djur att inspireras av. Utifrån det skulle man designa ettt smycke, en sittmöbel och en koja. Ni ser ringen och sittmöbeln här över.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0