Igår jobbade jag från 7-16 ( Fick jobba över 2, jag skulle egentligen jobbat till kl 14). Sen när jag kom hem var jag så slut. Men då väntade tacorgratäng med mamma, Robin och Niclas. Efter såg Niclas och jag filmen " The Heat".
 
Idag har jag jobbat från 8-18 och när jag kom hem väntade hemmagjord pizza. Nu blir det söndagsmys. Fast för mig är det som fredagsmys. 
 
Just det: Jag missade hela prinsbröllopet men jag hade inte riktigt tid och ro att sitta och titta på det när jag kom hem. Tänk vilket bröllop man kan få om man gifter sig kungligt. Hela landet firar och man får allt man vill ha utan att behöva tänka på att man ska kunna leva efter också..Nej jag är inte bitter...Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0