MakeUp

Nyx eyeshadow / Urban Decay palette eyeshadow, 450 SEK / Nars cosmetic, 350 SEK / Makeup / Nars cosmetic, 285 SEK / Powder foundation makeup, 120 SEK / Urban Decay shimmer face powder, 290 SEK / NYX face makeup, 110 SEK / Palette makeup, 67 SEK / NYX cream blush, 54 SEK / NYX makeup primer / Lipstick, 67 SEK / NYX lip gloss, 78 SEK / NYX makeup, 34 SEK / Urban Decay makeup primer, 205 SEK / Makeup brush / Nail polish / Glitter nail polish / Beauty product, 67 SEK / Urban Decay beauty product, 250 SEK
 
På senaste tiden har jag fått upp ögonen för sminkmärken som man inte kan inte hitta i butiker här i sverige så lätt. Jag skulle vilja testa alla märken i kollaget här över från Nyx, Urban Decay (finns nu på Kicks), Milani, sleek, Sigma och Nars. Sen har jag också hört bra om märket Färg.
 
En nackdel med dessa märken är ju då att de måste beställas på nätet och det är jag lite tveksam till när man inte får se hur färgerna och produkterna ser ut på riktigt innnan man får hem dem...
 
Någon som har en favorit utav dessa märken?
 Jag funderar på den där " Shine Killer" från Nyx och läser både bra och dåliga reccensioner...
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0