Klänning - Elise Ryan (Nelly) 599 kr / Skor - Rivers Island (Nelly) 799 kr / Örhängen - Gina Tricot 79 kt / Väska - Urban Expressions (Nelly) 479 kr / Halsband - Snö of Sweden 249 kr 
 
Det är snart två år sedan jag tog studenten och vid den här tiden letade jag fortfarande efter den perfekta studentklänningen. Till slut hittade jag en från Vero Moda (och en från VILA) som jag fortfarande älskar. Men jag tyckte det var tråkigt att bara titta på vita klänningar. Jag ville gärna ha något mer än bara en vit klänning. Gärna med guldetaljer som på denna i kollaget över (hade dock velat ha axelband). Sen letade jag efter de perfekta vita klackskorna. Så det är synd att denna klänning och skorna inte fanns för två år sedan. Dessa skor hade varit mer passande än de jag tillslut valde (med tunn klack).
 
Så mitt råd till de som tar studenten i år är att köpa plagg som man vill ha men det är bra med ett par skor som man kan gå i. Ha annars eller ändå ett par låga skor med om man ska åka flak och det är inte fel att ha en väska.
 
Plaggerna/sakerna i kollaget är mitt tips!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0