Här är en smygtitt på arbetsproverna..
 
Såhär ser det ut när jag är igång med arbetsproverna - fullt med saker över hela köksbordet. Igår fick jag använda fläkten i köket för att torka saker och idag fick jag limma på balkongen (det är det bästa då man inte har ett "Limrum" med en superstark fläkt.
 
Hur som helst var jag in till stan en supersnabbis och handlade mer pannåskivor på morgonen. Jag var där en timme och på bussen fram och tillbaka jobbade jag också. Sen efter lunch fortsatte jag att jobba med arbetsproverna (och jag ska allt fortsätta). Jag är i alla fall klar med min modell nu. Så det återstår mest illustrerande och massa saker ska skrivas ut. Men vi får helt enkelt se om jag hinner klart med dessa arbetsprover eller hur nöjd jag kommer vara med dem...
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0