Först och fränmst har April varit en tung månad då min morfar blev dålig och gick bort fort så under början på månaden hälsade jag på honom på sjukhuset, i mitten av månaden gick han bort och nu i slutet har han begravts. Jag kommer alltid att minnas honom.
 
Men annars har jag också varit med om lite roligare saker:
  • Gosat jättemycket med alla lamm och får hos Niclas.
  • Träffat Linnea och Isabelle och tagit en promenad.
  • Jobbat under påsken.
  • Gått på alla teorilektioner på trafikskolan.
  • Övningskört jättelite.
  • Gått på fransk bio med Sevana, Maria och Josefina.
  • Varit på Spex.
  • Hälsat på mormor och farmor.
  • Ätit sommarens första glassar.
  • Varit hos en studievägledare och sökt till universitet och högskolor.
  • Försökt tagit tag i arbetaprover ordentligt.
  • Firat sista April med Isabelle och Frida bland annat.
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0