Idag har jag haft det sista tillvalet, vilket känns skönt. Det är dock inte lika stor lättnad som när teatertillvalet var slut. Men jag känner bara att jag vill lägga tiden på annat här och det räcker med pressen av att göra något av det här året istället för att slänga ihop massa texter på kort tid. Jag beundrar mina vänner på skrivarlinjen som orkar med det.
 
Sen hade jag bokcirkel för sista gången. Vi diskuterade "Dorian Grays porträtt" som jag nu läst ut. Den var minsann en liten annorlunda läsupplevelse.
 
Annars har jag mest hängt vid datorn ikväll, förkylningen hänger kvar lite men det som är tyngst just nu är mörkret och att jag saknar inspiration. Jag orkar och vill inte göra någonting idag. Kanske har det att göra med terrordådet som ororar mig
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0