Trots att jag älskar design är jag inte den här som äger alla märkesväskor och skriker rakt ut när jag ser något från ett stort märke. Men ett av de märken som jag skulle shoppa mycket utav om jag var rik, dvs något som jag verkligen gillar är Balmain. Jag vill påstå att det är lite min stil.
 
Hur som helst är H&M's samarbete i år med Balmain och jag hittar så mycket som jag gillar! Egentligen borde man kankse egentligen passa på att handla nu när man faktiskt kan komma över något från detta märke. Men jag är ju ändå en student nu.... Men hur som helst tycker jag att H&M har gjort ett bra jobb med allt för jag älskar också designen på kollektionens del av hemsidan.
 
Här ser ni alla fall mina favoriter ur kollektionen:
Bilder: H&M.se
Alla plagg kostar över 1000-lappen.
 
Kollektionen släpps på torsdag, den 5:e November!
 
Någon som funderar på att köpa något?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0