Då är jag tillbaka på skolan och har börjat andra halvlek innan jul med att göra en enkel animerad film i "Stopmotion" och sen haft kroki med Stina Volter efter lunch. Jag gillar verkligen hur hon ger en kritik! Sen var denna lektion lika härlig som förra gången jag hade henne, om inte ännu härligare...
 
Dock började orken och koncentrationsförmågan sina efter kl. 15. Dagens uppgift handlade hur som helst om att släppa konturerna och jobba med volymer. 
 
Jag kom förresten till skolan igårkväll. Före det besökte Niclas och jag några butiker. Vi hade tänkt fira en grej men jag var inte på humör alls igår. Jag kände mig riktigt deppig tyvärr. Men så är livet ibland har jag lärt mig på mina 21 år. Visst låter jag gammal och vis? 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0