Idag är det Thanksgivining i USA och även om vi inte firar det här i Sverige så tycker jag att det låter som en mysig högtid. I bland vore det faktiskt bra att tänka tillbaka på vad man är tacksam över. Jag kan t.ex vara väldigt dålig på det och erkänner att jag kan vara lite för negativ ibland inför min familj... Så här kommer en liten lista på saker som jag är tacksam över:
 
Jag är tacksam över:
  • Min familj som orkar med mig, stöttar mig och att de tar hand om varandra.
  • Niclas som också stöttar mig när saker känns tungt.
  • Att jag har fått träffat så fina vänner den här hösten. 
  • Att jag fått guldbiljetten till att plugga konst ett år och chansen att utvecklas.
  • Att jag har ett extrajobb, även om det är tufft att orka med ibland.
  • Att jag mår så bra som jag gör. 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0