Idag har jag haft skulptur igen hela dagen och åstakommit en paprika i lera. Efter det slängde jag mig hem. På vägen mötte jag upp mamma på stan för att vara smakråd. Efter det blev det ett besök på närakuten för att undersöka mitt öra (har haft ont i en vecka nu till och från). Så vi satt där till halv 7 och sen kunde jag ha fått vänta på en läkare i ca 2 h men jag bestämde mig för att testa en öronspray som sköterskan godkände.  Blir det inte bra med den så ska jag återkomma. Det verkade i alla fall vara inflammation i örat.
 
Påvägen hem sen började det dock också göra ont i halsen så det kanske bara är en förkylning ändå? 
Hur som helst blev det äntligen middag vid halv 8 när vi kom hem, pappas hemmagjorda pizza. Det var min fredagskväll!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0