Idag är sista dagen på September. Imorgon känns det som att hösten officiellt är här men före det tänker jag se tillbaka på vad jag har gjort den här månaden. Det är nämligen lite mer än en månad sedan jag började på skolan. Jag...
 
  • Jag hade 4 "Teaterlektioner". Den första var ritktigt jobbig.
  • Jag var på Moderna Museet och på konstgallerier i Stockholm.
  • Vi hade brand och miljödag på skolan.
  • Vi började äntligen skapa saker på konstlinjen.
  • Jag och Alexandra hade en shoppingkväll i stan.
  • Jag gjorde en stor paprika i lera.
  • Jag fick öroninflammation i en vecka och sen en förkylning på det.
  • Jag hade en krokilektion med Stina Volter som var jätterolig.
  • Jag provade måla färger med olja under första målerilektionerna.
  • Jag fick prova på grafik i tre dagar vilket var roligare än jag hade trott.
  • Jag jobbade några helgdagar.
  • Jag tränade mitt första corepass på väldigt länge.
  • Jag var äntligen ut och övningskörde igen en solig höstlördag.
  • Jag hade en mysig lördagkväll hemma med Tacos och sen badtunnebad hos Niclas.
  • Det var skördefest på skolan och jag visade runt mamma, pappa och Niclas föräldrar och kusiner.
  • Jag tonade håret mörkare igen.
  • Jag och Alexandra tog en promenad och försökte träna.
  • Jag bakade muffins en kväll med Evelin och Elisabeth som vi skulle sälja i elevcafét. Samma kväll kom Niclas och hälsade på.
  • Ätit Kinamiddag med Amanda.
Med andra ord har jag hunnit med mycket denna månad och jag har kommit igång bra på konstlinjen!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0