Idag har jag haft kroki. Men inte med lera eller kol på papper utan med ståltråd. Till en början var det riktigt svårt men efter lunch började jag förstå grejen och fick ihop en som jag kände mig nöjd med och kul var det!
 
Sen var det ju strålande sol idag så jag sprang ut under de korta rasterna och tog några friska andetag. Men sen tog jag också en promenad innan middagen. Helst vill jag vara ute hela tiden men nu får det räcka med att jag sitter bredvid stora fönster och hör fåglarna från skogen utanför. Precis som vanligt tog krokin på krafterna och dessutom har hostan inte gett med sig än. Det verkar som att vi alla fick samma sak i Berlin för jag är inte den enda.
 
På tal om resa: Alexandra och skrivarklassen åkte till Berlin imorse så jag får ta och klara mig själv nu i några dagar. Det är lite ensamt nu på kvällen men jag överlever. Haha. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0