Ser ni bokfinken i bilderna? 
 
Idag har jag inte riktigt varit närvarande. Igårkväll måste jag ha fått solsting eller något för jag kände mig helt plötsligt så less på att dagarna just nu går i varandra och att Alexandra (och Ann-Kristin) är borta och att jag saknade Niclas lite extra pågrund av det. Men jag ska ju få jobba i helgen men när jag tänker på det känns inte det superbra det heller. Ingenting var bra helt enkelt. Så det där har suttit i idag och jag har haft mycket tanker om framtid och projekt. Vi var i alla fall runt på området och tittade på poitentiella utställningslokaler till avslutningsutställningen. 
 
Sen kom jag dock igång lite efter lunch så efter middagen (som bestod av lax med spenatsås) gick jag tillbaka och jobbade. Men vid 7 var jag för trött så då la jag ner för idag och fick istället se att ett får fått tre små lamm.
 
Idag är det ett år sedan morfar dog. Kanske är det därför som jag inte har känt mig på topp, omedvetet?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0