Igår kände jag mig väldigt flitig. Jag fick en ram gjord och duk uppspänd på den, något som jag länge har försökt att göra. Idag var dock effektiviteten på en lite lägre nivå (kanske pågrund av regn och gråa moln?) men jag släppte det och gick och tränade före middagen istället så efter middagen hade jag mer ork att gå tillbaka och spraymåla några pinnar. 
 
Sen gick jag till rummet, tog en varm dusch och nu har jag krypit ner i sängen. Vi har nämligen fått internet på internatet nu - sådär tre veckor tills vi slutar. Det tog bara 7/8 månader. Haha. Det gäller bara att man inte fastnar här nu resten av tiden så man att slutar att umgås så här på slutet. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0