Imorse sken solen när jag vaknade så jag tog mig ut på en promenad. Först gick jag till biblioteket och skaffade lånekort och efter det gick jag mot stan. Så jag strosade omkring lite bara för att få röra på mig och det kändes riktigt skönt och avslappnande. Dock lyckades jag ju hitta många reafynd men fick såklart låta bli att handla. Men det är svårt för en reafyndare som mig. 
 
Så ja, nu har jag varit helt för mig själv i tre dagar och flyttat sen en vecka tillbaka. Efter tiden på Wik känns det inte så konstigt nu. Men när jag tänker på det måste jag säga att jag tycker att jag är bra cool som bor själv (fast att jag har en pojkvän) i en stad där jag inte känner någon.För 3 år sedan kunde jag inte tänka mig detta.Men vissa saker måste man gå igenom för att fokusera på sig själv och försöka nå sina drömmar. 
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0