För att förtydliga lite om vad jag gjorde igår så vaknade jag upp på min födelsedag - Solen sken till min förtjustning så det blev räkmacka på balkongen. Sen tvingade jag ut pappa på en övningskörningstur (som tog ett bra tag) och sen på eftermiddagen var jag, mamma, Robin och min morbror in och fikade med mormor på sjukhuset. Så vi kopte med oss tårta och winerbröd dit. Hon blev verkligen glad så det var kul. Lilla mormor.
 
Sen efter det mötte jag upp Niclas i stan. Det blev några stop vid reahyllorna (det var ju ändå min födelsedag) och sen middag på en uteservering - hamburgare som ni ser. Efter det åkte vi hem till mig och åt glass till efterrätt och såg på film. 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0