Augusti detta år var lite tung. Den första veckan var bra med sol, semester och födelsedag. Men sen blev det sämre väder och tungt för min stressade själ. Sen kände jag inte att jag hann med att allt som jag hade velat göra men så är det ibland. Detta hann jag i alla fall med:
 
  • Varit och kikat på min lägenhet och sen flyttat in på ritkigt några veckor senare.
  • Gjort en båtutflykt med mamma, pappa, Robin och Niclas.
  • Fyllt 22 år.
  • Firat min födelsedag med släkten.
  • Hälsat på mormor på sjukhuset massor.
  • Shoppaat inför flytten med mamma och Niclas.
  • Morgonsimmat några gånger, bl.a i regnet.
  • Varit på middag hos Matte och Ellinor (Nicas bror).
  • Haft några körlektioner och övningskört hemma.
  • Badat badtunna (Det enda badet för i år)
  • Varit på parmiddag med Josefin och Ian och Frida och Tobias (nya bekanta)-
  • Jobbat en sista helg på jobbet.
  • Varit till Saba och fikat.
  • Köpt en ny dator.
  • Varit till Mall of Scandinavia med Robin och Niclas.
  • Haft en målardag med Åsa.
  • Haft en liten kräftskiva hemma.
  • Haft lillebror på besök i nya lägenheten.
  • Haft några vilodagar efter flytten och gjort mig hemma.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0