New Yorker  - Solglasögon - 39 kr (ord.69 kr) / Fodral  39 kr (ord. 69 kr)
 
Detta blev min födelsedagsshopping i förra veckan. Jag har redan ett par hjärtformade solglasögon fast i en mer färgglad rosa/guldnyans så jag kände att dessa vore det ultimata blandningen mellan dem och pilotbrillor. För jag gillar när det är guldigt och lättmatchat men också när det blir lite roligt och annorlunda.  Lite hippie möter glamour och det är väl jag?
 
Sen passade ju fodralet utmärkt till men jag tänkte faktiskt använda det till ett par av mina glasögon. Jag har ju två par men bara ett fodral som är helt. Så nu har jag ett till varje par eller ett till alla mina par solglglasögon, för de är en del. Sen är det här ett av de snyggaste sol/glasögonfodralen som jag har hittat på.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0