Då är den sista närvarande tiden, och första terminen på högskolan gjord. I tisdags hade jag lektion på förmiddagen och sen på eftermiddagen satt jag kvar och pluggade en stund. Sen fick jag träffa Niclas efter 2 veckor och han handlade med middag till oss. Sen i går åkte vi hem och stannade och julhandlade lite på vägen. När jag sen kom hem hade mamma gjort räkmackor till middag.
 
Jag hade egentligen planerat att åka hem idag men när det inte blev så hade jag därför istället tänkt att plugga massa hemma idag men istället städade jag, somnade på eftermiddagen  (det är son m att  jag blir jetlagd av att komma hem) och sen tog jag en promenad med Linnea.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0