Just nu känner jag mig begravd i plugg. Det är ju inget nytt när man är student men nu känner jag verkligen att jag får ta ett djupt andetag för att inte stressa upp mig. Dagarna går för fort och så känns det ju pågrund av mörkret. Jag kommer inte ens ihåg min chokladkalender och att inte är långt till jul. Haha
 
Hur som helst hade jag en genomgång av förra veckans mekaniklabb imorse så jag kom igång bra med studierna för efter det gick jag till biblioteket. Jag satt vid ett glasfönster så jag fick lite solljus på mig pch sen sällskap av en kursare. Sen efter lunch kände jag att jag även behövde friskluft så jag tog en snabb cykeltur till affären inann jag slängde mig in i mer plugg - skissning och perspektiv den gången. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0