http://www.ebay.com/itm/13-14-15-Notebook-Computer-Sleeve-Carrying-Bag-Laptop-Tote-Case-Handle-Pouch-/122163130068?var=422389820812&hash=item1c717d6ed4:m:mmk8QIhju9eXD32GX4JUYtQ
 
Efter flera års letande och ett halvt år intensivt letande har jag äntligen hittat en dataväska. Jag blev så less på att bara hitta svarta för ca 600 kr i den storlek som jag behövde. Så jag fick bege mig ut på ebay och där hittade jag ju en passande gudig. En mindre gul guldig hade ju varit det mest ultimata till mina övriga guldiga accessoarer men jag är andå väldigt nöjd hittils för den var väldigt fin.
 
Sen kostade den bara 216 kr (!). Men jag hade kunnat betala 200 kr till för att arbetarna skulle ha haft bättre villkor dock. 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0