Idag tog pappa och jag en tur till farmor med bilen. Jag körde för att "öva" och hålla det uppe. Det var första gången som jag körde när det var halt på vägen. Dock "gick vi om" farmor och faster som var påväg hem till oss istället. Så vi åkte efter hem och fikades hos oss istället. 
 
Jag läste om folk som redan tar bort julpyntet... Har man haft det sedan November förstår jag att man är trött på det men det är just därför som jag själv vägrar julpynta 1-2 månader innan jul. Men är det inte konstigt att ta bort det när det fortfarade är juldagar? Jag måste vara väldigt traditionell i den frågan jag. Hemma kom julpyntet upp i fredags så det vore jättekonstigt för mig att ta bort det nu.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0