Utsikten från middagen.
 
Jag var verkligen seg imorse och på förmiddagen. Jag antar jag fortfarabde var fortfarande inne i "helg-mood!. Så går det när man inte jobbar en helg. Haha. Men hur som helst är jag trött på måndagen. I alla fall så har jag börjat med ett nytt block i grafik idag. Grafik är ju inte mitt favoritmämne här men nu ska vi börja göra en bok så det tyckte jag lät kul med en tydlig uppgift. Men det slutade ändå med att jag satt idélös. Men pågrund av att jag gjorde det fick jag istället ett infall att skriva på en liten presentation nu på kvällen så nu är det snart ute ur världen vilket känns skönt. Jag älskar att bocka av saker!
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0