En fin supporter hade vi idag också. Det var samma hund som vi försökte teckna förra veckan med Stina. 
 
Idag hade vi modell på skulpturen och vi fick hela dagen (dvs. 6 timmar på oss) men jag hann ändå inte klart - så långsamt jobbar jag. Förmiddagen var i alla fall riktigt tung. Min hjärna var nog inställd på att få vila efter jobbet i helgen så det blev kortslutning i hjärnan, sen spelade andra personliga faktorer in också. Men jag kom igen på eftermiddagen men sen vid 4 var jag så trött och yr ändå så det kändes som att det var dags att släppa det. 
 
Sen var det dags för middag med Alexandra och Ann-Kristin. Vi kom på att det är alldeles snart som hon åker tillbaka till Tyskland. Det kommer att kännas tomt efter ett halvår som vi nästan levt tillsammans.. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0