Middagen. Det är första gången som jag smakar denna proviva. Den är nog en ny favorit.
 
Idag har jag fortsatt att måla på målningen som jag började på igår. Vi får se om jag blir klar imorgon men hur som helst kommer resultatet upp här innan veckan är slut. Sen hade jag ett litet mentorssamtal så det har blivit mer tankar om framtida studier idag och det kändes bra.
 
Jag var förresten så inne i målandet så jag stannade längre i ateljén med Josefin och Lovisa. Men på grund av det missade jag middagen (fast jag kom i tid) så jag fick ta och värma lite mat på internatet. De andra är på releasefest för en bok hela kvällen så jag har tagir en dusch och ska titta på film. Jag gjorde ett körkortsteoritest för en stund sedan så jag kanske också pluggar på mina fel om jag orkar.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0