Mamma gjorde en fin dukning.
 
Idag har jag varit och klippt mig. Denna gång kändes det verkligen välbehövligt. Sen åkte mamma och jag vidare till ett klädvaruhus. Jag var nära på att köpa en stickad tröja och em resväska men backade ur i sista sekund och ångrar mig lite nu. Så det enda som jag fick med mig hem var typ strumpor.
 
Sen på kvällen hade vi en riktig trettondagsaftonsmiddag hemma. Lite som en sen nyårsmiddag med skagentoast, lax och glass eftersom att min ledighet nu är slut. Om en stund blir det film.
 
Igår fick jag dock jobba kväll fast att jag hade hoppats på en ledig dag. Men före det såg Niclas och jag på King of queens (så jag skrattar till den serien). Det behövdes för jag kände mig väldigt nedstämd hela dagen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0