Konstigt nog är denna bild den enda som jag tagit den här helgen. Jag fick i uppgift att få ut kärnorna ur ett granatäpple och det gick väl ganska bra. Inte det lättaste dock! Haha
 
Ja då var helgen över igen då. Hur som helst så har jag haft en lugn och ledig helg: Igår var jag och tränade core på morgonen (så skönt att få sträcka på sig igen!), sen var jag och hälsade på farmor med pappa och Robin. Sen tillbringade jag lördagskvällen hos Niclas med en hundpromenad, middag, film och sällskapsspel med hans föräldrar.
 
Sen idag var jag och hälsade på mormor med mamma. Vi åt middag där och sen handlade vi mat innan hon skjutsade ut mig till skolan. Så nu är jag här och ska ta en dusch och skissa lite.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0