Idag har jag suttit på balkongen och pluggat körkortsteori. Det är mitt pluggrum just nu. Sen blev det sallad till lunch, mamma bakade en kaka till fika och sen tog pappa och jag en kort övningskörningstur. Efter det blev det hamburgare till middag, lite mer plugg och sen kvällsträning ute i solen på det. Den här gången fick jag tillbaka lite känsla och enrig från när jag tränade 3/4 gånger i veckan för ett år sedan. Men jag känner fortfarande hur otränad jag är.
 
Sen poppade jag popcorn för att se senaste avsnittet av Pretty Little Liars men när jag satt mig ner och skulle börja titta fick jag se att det inte var något avsnitt denna vecka... Vilken besvikelse!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0