Idag har jag känt mig lite nere och sur. Jag har inte pluggat något alls vilket gör mig besviken på mig själv. Men jag och pappa var faktiskt ut och övningskörde en sväng till farmor som i tisdags. Så jag får vara lite nöjd ändå. Dessutom träffade jag på min faster där. Sen mot kvällen hade jag ont i huvudet och kände att jag hade velat gjort något denna soliga fredagskväll. Jag har ju liksom längtat efter det hela vintern och månaden som jag har jobbat nu. Men jag tog mig ut på en kvällspromenad i alla fall.
 
Annars saknar jag Niclas nu. Han har ljud och ljusjobb på musikalföreställningar hela veckan så jag har inte träffat honom sen i fredags, knappt pratat med honom heller. Men jag borde vara van vid det vid det här laget. Eller jag är van och det tycker jag är bra men har jag själv "tråkigt" kan det bli lite extra tråkigt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0