Tänk att idag är sista dagen på Juli. Jag tänker att det 'r långt dit när Juni börjar t.ex men nu står vi här..
 
I Juli har jag i alla fall:
  • Jobbat heltid nästan hela månaden.
  • Haft ont i öronen.
  • Klämt in två körlektioner när jag varit ledig.
  • Övningskört med pappa.
  • Bara badat badtunna (några få gånger) - inte en enda gång i sjö eller hav...
  • Firat mammas och pappas födelsedagar med goda middagar.
  • Hälsat på mormor när jag inte jobbat.
  • Pluggat körkortsteori.
  • Fått antagninsbeskedet till hösten.
  • Gjort några bra reafynd.
  • Haft en shoppingdag (och morgonsim) med mamma och Carina.
  • Varit hundvakt åt Zingo & Mellvin.
  • Haft grillkväll med Niclas och hans kompisar.
  • Hälsat på farmor.
  • Kvällsfikat hos Amanda.
  • Hälsat på mormor på sjuhuset (det gör jag idag)
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0