Jag har varit sugen att gå bio hela våren och snart sommaren. Problemet har bara varit att hitta en bra film och lite tid till det. Men ingen lockande film har dykt upp tyvärr. För ett tag sedan kunde jag tänka mig att se "Now you see me 2" när den släpptes och sen funderade Niclas och jag på "Tarzan".
 
Men nu tror jag att jag har hittat den ultimata filmen som vi har väntat på. Den har lite action som Niclas gillar och komedi som vi båda gillar. Sen känns det kul att Ghosebusters har fått lite nytt liv. Ja vi får se om vi kommer se denna. Annars såg jag en film som hette "Bad moms" också.
 
 
Är det någon som har sett denna (Trots att den hade premiär igår) eller kanske "Tarzan" eller Now You see me 2"? Har ni någon åsikt/tips?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0