Niclas och jag är inte mycket för att ge varandra dyra saker (inte jag i alla fall). Min filosofi är mer att det som är dyrt och man själv verkligen vet att man vill ha köper man själv. Halsbandet med hjärtat på fick jag när vi hade varit tillsammans en månad och jag vet att det är köpt på Guldfynd för under hundringen. Men jag bara det runt min hals mycket det första året ändå - eftersom det såklart var tanken som räknades.
 
Men nu har det blivit missfärgat och tappat en diamant som ni ser och nyligen fick jag istället ett annat halsband. Jag vet även att detta inte var dyrt - det är köpt på Ebay men det är lika fint för det. Det blir nästan finare då och ett roligare minne.
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0