Här ser ni min och Cassandras (EC) och min och Josephins (EJ) kroki + istet.
 
Ja då var det fredag igen då men jag ska gå och sova tidigt eftersom jag ska jobba tidigt imorgon. Men jag har haft en lugn kväll med mamma, Robin och ätit pizza med dem. Sen hade jag kroki imorse. Det var här med den sista krokilektionen (lite sorgligt må jag säga) och därför skojade vår lärare Tommy till det lite med att ge oss uppgiften att teckna två på en kroki och sen byta kompis. Jag trodde det skulle bli jobbigt men det blev faktiskt bra och roligt då man lärde sig mycket utav Det/varandra då man har fuktiga klasskamrater.
 Det var nästan så att det gick bättre. Haha
 
Sen blev det en god lunch och efter det fixade jag det sista som jag kunde på min målning till utställningen. Sen tog jag samma buss som Josefin till stan. promenerade lite där, köpte en iste för att jag var så törstig och tog sen samma buss som lillebror hem.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0