999 kr (ord.1299 kr) - Väskan (Epic travelgear.com 139 Euro, st M)
 
Tjuvkiken på något leopardmönstrat för några veckor sedan var denna resväska som jag köpte för ca en månad sedan. Jag har länge letat efter den perfekta resväskan då jag känner att jag vill ha en egen som jag kan ha när jag reser men också om jag flytar iväg ännu längre och pluggar. Sen har jag också kikat på den här på nätet men när jag gick in i en väskaffär och det var 20 % på Epics väskor slog jag till och jag är bra nöjd över det, även om den inte är invigd ännu (peppar peppar). 
 
Det jag älskar med den är att den har fyra hjul (så mycket smidigare att dra med än med två), guldragkedja, en snygg design som "skriker Elaine" och går att töja ut och göra lite lite större om det skulle behövas. Den kommer att passa så bra med min guldiga adresstag, passfodral och leopardneccesär. Det ända som jag är lite osäker på är om jag tog rätt storlek. Den större var 200/300 dyrare men kändes klumpig att lyfta på där i butiken så jag är ganska säker på att denna storlek (M - tror jag det är) räcker gott och väl. Hur som helst så får jag får väl se när jag börjar packa i den.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0