Ikväll är det ju andra chansen i Mello. Så här ser duellerna ut och så här hoppas jag att det går:
 
Duell 1: Molly Petersson Hammar "Hunger" VS Panetoz "Håll om mig hårt.
 
 
Jag hoppas på Panetoz. Molly är en bra artist och låten är okej. Men Panetoz låt får mig att vilja studsa lite - som det ska vara.
 
Duell 2: ”Rik” med Albin & Mattias  VS ”Put Your Love on Me” med Boris René.
 
 
Jag hoppas på Boris René för att jag har svårt för rappen i Albim och Mattias låt.
 
Duell 3:  ”I Will Wait” med Isa VS Bidrag  ”Kizunguzungu” med SaRaha.
 
SaRaha
Isa.
 
Jag hoppas på SaRaha för att jag älskade den. Men Isas framträdande tyckte jag verkligen var fint. Det är en av de få balader som jag gillar. Så jag blir glad även om Isa går vinner duellen.
 
Duell 4: Bidrag nr 1 – ”Rollercoster” med Dolly Style VS Bidrag nr 2  – ”Bada nakna” med Samir & Viktor
 Dolly Style
 
Jag hoppas på Dolly Style för att deras låt ger mig energi och för att de är för söta. Hade jag varit 8 år hade de varit mitt nya favoritband. Samir och Viktor + deras låtar är jag ganska så trött på vid det här laget. Speciellt denna.
 
Vilka hoppas ni går till finalen?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0