Josephin dansade på bryggan under lunchen.
 
Den här dagen började mycket bättre än gårdagen. Jag kände mig piggare och solen kom fram igen. Vi lyssnade på musikernas körkonsert i slottet och efter det blev det fikarester från i lördags och sen började en konstvandring då vi konstare fick visa runt de andra på skolan. Dock var det många som var bort vilket kändes lite trist. Det är ju ändå sista veckan.
 
Sen trodde jag att vi skulle kunna sluta lite tidigiare så att jag kunde städa på rummet men så blev det inte. Istället fick jag börja packa nu på kvällen och putsa fönstren. Sen försöker jag hinna med att umgås det sista med Ann-Kristin och Alexandra innan det är försent mitt i all städning. Vi har sett på film och serier på kvällarna. Ikväll blir det sista Catfishavsnittet...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0