Några av de sista bilderna som jag tagit medan jag bodde här. Maj och grönska.
 
Idag har jag städat. Städat och städat. Från 9 - 20. Först i skolhuset, sedan i vårat konsthus, sen i den gemensamma tvättstugan med Amanda, Evelin, Viktoria och Atorina. Efter middagen (som förresten hade lovats med Pizza men inte blev det denna sista middag...) var det bara att ta tag i mitt rum. Så nu är jag less och trött. Dagen har också inneburit en del irritation pågrund av att det till en början inte var många i skolan och hjälpte till. Tråkigt att man inte kan få vara glad och ha kul näst sista dagen men förhoppingingsvis blir det bättre imorgon och gårkvällen var ju inte så dålig i alla fall.
 
Jag ska förövrigt berätta mer om den sen när jag har tid. All min tid just nu går som sagt åt till att städa. Men Alexandra och jag tänkte umgås en sista kväll här nu. Sista kvällen. Kan ni förstå? Det kan inte jag.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0