Igår jobbade jag 11-21 så det blev två 11-21 pass i rad. Dock fick jag ont i magen vid 18 och det blev bara värre och värre så sista timmen var jättejobbig. Det var inte ens lätt att gå och göra de sista jobbsysslorna utan att jagbara ville lägga mig ner på golvet, men det gick ju inte. Jag misstänker att det var magkatarr (eller något i den stilen) för det gick över när jag kom hem och tog en tablett emot det. Men jag somnade ändå med vetekudden på magen. 
 
Sen inatt och imorse mådde jag bra vilket var tur för jag hade en körlektion på förmiddagen - Min första för i år och på ett nytt ställe. Jag var nog lite nerevös för det och det var mycket saker som stressade mig förra veckan trots att jag kom hem från Wik. Det var snarare en chock att gå från att bå själv till att flytta hem igen och ta tag i allt här hemma. I fredags var jag t.o.m ett riktigt vrak och känden mig ledsen. 
 
Så efter allt detta - arbetsprover, chock, stress, två jobbpass med mycket att göra och körlektion kändes det som en belöning att få sätta mig på balkongen i solen och äta smörgåstårta som mamma hade varit snäll och tagit med sig hem från mormor igår.
 
Så himla gott! Jag får dock tänka på maten och stressen nu så inte "magkatarren"kommer tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0