Syns det att vi njuter av sol, grönska & 18 grader? 
 
Den här dagen har sett ganska lika ut som igår. Massa jobb i skolan och försök till att njuta te i solen på samma gång. Sen blev det en kvällspromenad också.
 
Dock har jag känt mig ganska tung ikväll pågrund av alla måsten i mitt huvud. Jag tänker liksom på allt samma gång vilket blir för mycket som Niclas alltid säger till mig och han har ju rätt. Jag vill liksom njuta av sista tiden här, vårvädret, träna, fixa körkortet, göra klart projektet, göra bra arbetsprover och planera jobb på samma gång. Jag förstår varför jag är stressad...
 
Nu tar jag bara kväll och hoppas på att allt känns bättre imorgon. Förresten har Niclas och jag miniårsdag idag. 5.5 år. Sen är det också Fridas födelsedag.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0