23 grader varmt. I luften, inte i vattnet alltså.
 
Vilken helg och vilken söndag! Igår jobbade jag från 11-21. Det var mycket att göra och pågrund av värmen var jag redan trött vid 5 så imorse hade jag velat sova länge. Men jag hade massa ärenden att göra inför slutet av projektet nu i veckan så Niclas och jag åkte till stan vid halv 11. Vi besökte bl.a IKEA och vid halv 4 släppte han av mig på skolan.
 
Sen gick jag Alexandra och Amanda på upptäcksfärd till roparberget (jag har tänkt gå dit hela året hät) och hade picknick. Det var fin utsikt utöver vattnet men så varmt så när vi var tillbaka var jag helt slut men Alexandra och jag gick ändå ner till bryggan och doppade fötterna i det iskalla vattnet.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0